MODYFIKACJA SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 Opatów,  17. 10. 2019r.

Nr sprawy TDiM.26.1.6.2019

MODYFIKACJA

SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:

„Budowa drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi leżącą w obszarze usług publicznych na działce  o nr ewid. 2058 przy ul. Szpitalnej w Opatowie”.

 

Działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r, poz. 1986) Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie zawiadamia o dokonaniu modyfikacji „Dok tech drogowa i elektryczna”

  1. Zamawiający dokonuje korekty zapisów w„Dok tech drogowa i elektryczna”

poprzez dodanie opisu i rysunków dot. zastosowania lamp oświetleniowych.

 

Powyższa modyfikacja wiąże strony z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.

W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Ogłoszenia, SIWZ i Załączników jako obowiązującą należy przyjmować treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenia Zamawiającego.

Załączniki do pobrania po modyfikacji

 


 

Grzegorz Pietrzyk

……………………………………………………….

(kierownik zamawiającego)

image_printDrukuj