Opatów, 17. 10. 2019r.
Nr sprawy TDiM.26.1.6.2019
MODYFIKACJA
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„Budowa drogi wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi leżącą w obszarze usług publicznych na działce o nr ewid. 2058 przy ul. Szpitalnej w Opatowie”.
Działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r, poz. 1986) Zarząd Dróg Powiatowych w Opatowie zawiadamia o dokonaniu modyfikacji „Dok tech drogowa i elektryczna”
- Zamawiający dokonuje korekty zapisów w„Dok tech drogowa i elektryczna”
poprzez dodanie opisu i rysunków dot. zastosowania lamp oświetleniowych.
Powyższa modyfikacja wiąże strony z chwilą ogłoszenia treści niniejszego pisma.
W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Ogłoszenia, SIWZ i Załączników jako obowiązującą należy przyjmować treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenia Zamawiającego.
Załączniki do pobrania po modyfikacji
Grzegorz Pietrzyk
……………………………………………………….
(kierownik zamawiającego)